maandag 5 oktober 2009

glutenvrij bestellen


Nou, dat was een goed begin van de 115 euro week...jongste's vriendje is vandaag jarig en daarvoor hebben we uit school gauw een kadootje gehaald. Voorlopig vind ik maar dat kadootjes buiten de 115 euro vallen, om de moed erin te houden ;-)

Verder een drukke dag vandaag, vanochtend een nieuwe collega ingewerkt en vanmiddag met een vriendin naar haar ex-werkgever gereden om spullen op te halen. Daarna dus kind uit school, feestje, en nu is het alweer tijd om te gaan eten. Maar ik maak pas eten als de puberella's hun kamer hebben opgeruimd, ze zijn hongerig dus dat zal ze wel motiveren...hoop ik.

Eten: pasta met saus van tonijn, prei en tomaat. De pasta is glutenvrij en dus wat duurder, maar gelukkig heb ik nu een betaalbare soort gevonden via www.glutenvrijemarkt.nl, de pasta van Sam Mills. Sowieso ben ik erg tevreden over glutenvrijemarkt, ze leveren vlot en hebben veel keuze. Ik bestel er mijn favoriete crackers, waarvan je bovenaan het plaatje ziet, maar ook stokbrood en havermout. Ideaal!

1 opmerking: