vrijdag 16 oktober 2009

file, en glutenvrij duur?

Goed, we reden dus van Utrecht naar Geldrop, ongeveer. Om drie uur al, want anders sta je natuurlijk gigantisch in de file overal... Helaas! Bij Nieuwegein begon het: 10 kilometer file. Toen een stukje vijftig kilometer per uur kunnen rijden maar voor Kerkdriel stond ook weer acht kilometer %^&$% Nu, we hebben ons lekker lang op de vakantie kunnen verheugen zullen we maar denken ;-)


't Is een schattig klein puntdakhuisje in het bos, en mét internetverbinding, da's extra leuk.

Bij de receptie van dit park (en elk park eigenlijk) kregen we een stapel papieren met wat er op het park te doen is. Eten, heel veel eten. Kortingbonnen voor de snackbar, mededelingen over de broodjes 's ochtends, over het buffet.. En dan geeft het wel rust om coeliakie te hebben. Want niets van dat al kan ik zomaar eten, dus die papieren hoef ik niet door te lezen, ik hoef me niet druk te maken dat ik een aanbieding misloop en ik kan lekker vers eten maken, wat nog een stuk voordeliger is dan welke aanbieding van het park dan ook!

Glutenvrij eten is echt niet altijd duurder ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten