woensdag 4 november 2009

makkelijk verkrijgbaar: 'cream'crackers

Mijn dichtstbijzijnde winkel is AH. Deze AH heeft vrijwel niets aan dieetvoeding, behalve glutenvrije crackers van het merk 3 Pauly. Nu vond ik deze pakjes crackers er nooit lekker genoeg uitzien om mee te nemen, maar van de week was ik (geen zin om drie minuten verder naar de groene winkel te fietsen...) toch eens gezwicht.


Nu, de crackers van 3 Pauly vind ik géén aanrader. Bijsmaak, geen lekkere structuur, niet geschikt als lunchgerecht. Nee, qua smaak winnen de crackers van Glutafin het met gemak. Die vinden mensen die wel gluten mogen ook lekker! Ze zijn zelfs prima te eten zónder beleg, handig om mee te nemen.

Ook Schar heeft dit soort crackers, die zijn me wat te kruimelig en te dik. Elk pakje komt altijd in duizend stukjes uit de doos en dat smeert zo lastig.

Vanavond weer eens pizza (van DS!), want we moeten al vroeg naar de opening van het Yo!Operaproject, waar (o.a.) oudste aankomt per limousine! Een glimp van de aankomst: http://www.youtube.com/watch?v=5GtXfiN_XMU

1 opmerking:

  1. Wij gebruiken regelmatig rice toast van van der meulen (ook bij AH) als toastjes. Zijn in verschillende smaken. Ietwat hard, maar met belegjes erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen