dinsdag 2 maart 2010

dat pilletje...

Met regelmaat hoor ik er iets over: dat pilletje wat coeliaken straks in staat gaat stellen gewoon toch eens gluten te eten. Ooit was er een item over in Noorderlicht. Het zal ongetwijfeld nog wel even op zich laten wachten, maar om goed voorbereid te zijn op het moment dat de pil er ineens wel is bedenk ik regelmatig wat ik dan als eerste ga eten. Mijn lijstje tot nu toe:
1) een wit broodje kroket
2) een echte pizza
3) een bruine boterham met kaas en roomboter
4) een Big Mac
5) slagroomtaart van een hele dure bakker
6) stokbrood met brie

Is het niet om te watertanden? Niets van dit lijstje is te evenaren in dieetvoeding. Geloof me, ik heb alles geprobeerd ;-)

2 opmerkingen:

  1. Oh het lijkt me echt een ramp als je dat allemaal niet zomaar kan eten wanneer je maar wil! Ik hoop voor jou (en alle andere coeliaken) dat dat pilletje er heeeeel snel komt!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou wat zijn zeg! Maar ik durf er nog niet in te geloven...
    En dan zou ik graag:
    een stuk schwarzwalder taart,
    een witte boterham met aardbeien,
    een echte pizza (die GV niet lekker te krijgen lijkt het wel).
    Een keer boodscheppen doen zonder etikketten te lezen en gewoon alles kunnen eten.

    Ach ja, dream on..

    Groetjes, Trude

    BeantwoordenVerwijderen