donderdag 1 oktober 2009

plechtig begin




Dan heb je ineens een weblog. Nooit van plan geweest, ik heb ze zelfs nooit gelezen van anderen. Tot ik de afgelopen tijd leerde dansen in de regen en mijn tijd nuttig (tussen redelijk grote aanhalingstekens..) vulde met weblogjes lezen van anderen.
Adoptieweblogs, grote gezinnen, consuminderen, emigranten, mijn interesse blijkt breed. Zolang er niet gehandwerkt wordt vind ik het al leuk en lezenswaardig.

Maar of ik zélf wat te melden heb moet nog blijken. Ik vermoed van niet, want bescheidenheid siert de mens.

Voorlopig ga ik eens nadenken over alle Moeilijke Beslissingen die bij een weblog horen: wie vertel je het, komen er herkenbare foto's op, welke naam gebruik je, waar ga ik het over hebben met mezelf...

Ik ga er eens een nachtje over slapen. Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten