zondag 11 oktober 2009

pizzatest!

Wat een rust! Man en jongste slapen, middelste doet huiswerk en oudste is in Rotterdam, aan het repeteren voor een nieuwe concerttournee (in de herfstvakantie). Vanavond mogen we haar weer ophalen, en zien we meteen de generale repetitie. 
Omdat we om 18u al in R'dam moeten zijn eten we vandaag pizza. Als er iets is wat ik enorm miste bij het glutenvrij eten was het wel pizza. Zelf maken, kopen, ik heb alles geprobeerd. Om jullie een ellenlange zoektocht te besparen hier alvast:

De Pizzatestresultaten
- Minst lekker: de pizza van TK. Smaakt naar rijstepap met zout en tomatensaus. Echt op het randje van oneetbaar, en beslist vies.
- Iets beter: Schar pizzabodems. Nog steeds vies, te dik en beslist geen pizzasmaak maar je belegt ze zelf dus in elk geval lekker belegd ;-)
- Nog ietsje beter: pizzabodems van Proceli. Zie commentaar bij Schar maar iets betere structuur. Wel veel te duur.
- Redelijk eetbaar: kant- en klare pizza van Moilas. Te duur, niet heel veel smaak, maar heeft wel vaag iets weg van pizza.
- En dan de Absolute Winnaar: De glutenvrije pizza van DS. Smaakt naar echte pizza! Niet idioot duur voor gv (bijna vijf euro), wel wat karig belegd maar dat is snel op te lossen. Sinds ik deze pizza heb ontdekt (bij Jumbo) eet ik weer regelmatig pizza.

Nu is het wachten nog op een pizzeria in de buurt die een lekkere gv pizza kan maken. Dat zal beslist bijdragen aan mijn volmaakte geluk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten