donderdag 15 oktober 2009

koek en soep


Vandaag kreeg ik van iemand de tip over nóg een lekkere soort koekjes: de mergpijpjes van AH. Niet de met cake gevulde uiteraard, maar met crème. Ik moet zeggen, ik vond ze erg lekker (uiteraard meteen gehaald!)  Zoet, marsepein, chocola en zachte crème. Die houden we erin!

Verder heb ik vandaag als lunch soep gegeten. Niet zelfgemaakt, maar kant-en-klaar, en dat is lastig want er is maar weinig kant-en-klare gv soep. Lekker vind ik de gekleurde groentesoepen van Knorr, vooral de witte die heerlijk zacht en zout is (de asperge/bloemkoolsoep ), en de erwtensoepen van Unox zijn grappig genoeg ook glutenvrij. Toevallig ben ik gek op erwtensoep! Ideaal als meeneemlunch, naar m'n werk bijvoorbeeld, zijn de eenpersoonsblikjes erwtensoep van Unox.

Het boeken van een klein vakantietje is trouwens nog gelukt, op de valreep. Ook zo vlak voor de vakantie komen er op diverse sites nog huisjes bij, ik heb geboekt via www.roompot.nl Op de een of andere manier is vakantie toch meer vakantie als je even weg bent.

1 opmerking:

  1. Weet u of de creme mergpijpjes nog steeds glutenvrij zijn? Ik zie de glutenvrij symbool op de verpakking niet dus twijfel!

    BeantwoordenVerwijderen