donderdag 1 april 2010

deze blog gaat níet over het weer

Ik ga heus niet klagen over het weer (maar wat een weer!! Bizar gewoon!). Daar zeg ik niets over. Geen Woord van mij over het &^%$@# weer.Want als ik erover zou beginnen zou ik er heel weinig leuks over kunnen zeggen.

Bijna pasen, en dit jaar ben ik helemaal vergeten te kijken of er speciale glutenvrije paasdingen zijn. Buiten eieren natuurlijk, die zijn gelukkig altijd helemaal glutenvrij ;-) Het valt me wel op dat er zo ontzettend veel chocolade paaseitjes niet glutenvrij zijn. En dat is natuurlijk heel goed voor mijn figuur maar wel erg jammer, en ook heel erg onnodig want hoe moeilijk kan het zijn om géén gluten te stoppen in chocola? Als het nou nog mooi weer was geweest had ik er niet over gezeurd maar nu...

Nou ja, ik ben een beetje mopperig. En ik ga heus niet zeggen dat dat door het weer komt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten