woensdag 9 december 2009

't is al binnen!

Vanmiddag stopte juist toen ik trek kreeg de TNT pakkettendienst voor de deur om mijn kerstbrood (en de ragout, ragoutbakjes en glutafincrackers) af te leveren. Hoera! Ik had meteen al een feestelijk gevoel.

Meteen een stukje afgesneden uiteraard en opgegeten. Mijn bevindingen: aparte structuur (alleen te snijden met heel goed broodmes), redelijke smaak, lekker zoet en veel spijs, perfect te combineren met roomboter en poedersuiker. Al met al ben ik er tevreden over, al is het even wennen dat het niet zoals gewoon kerstbrood zacht en smeuiig is. Overigens moet ik even iets rechtzetten: het is nĂ­et van Consenza maar van 'I am glutenfree', alleen te koop via de Zaailing in Leiden of via www.glutenvrijemarkt.com Even slecht opgelet van mij, sorry.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten