zondag 6 december 2009

speculaas en gratis blad


Nou, de laatste sintfestiviteiten zitten er op, de beste man kan wat mij betreft weer vertrekken met de hele handel. We hebben het nogmaals uitgebreid gevierd, ditmaal met surprises en gedichten (altijd érg leuk vind ik), en glutenvrije boerenkool en erwtensoep. Het niveau van surprises was ook zoals het hoort: láág. Vies scoort onverminderd hoog (zie foto voor het hoogte-/ dieptepunt van dit jaar...)


Verder de speculaasjes gegeten van Schär (spekulatius) Ik ben geen groot koekjeseter maar ze waren niet erg zoet, wat ik prettig vind, en lekker knapperig. En speculaasjes eten in december hoort er voor mijn gevoel wel een beetje bij. Voordeel van Schär vind ik ook dat het altijd goed verkrijgbaar is, ze hebben hun distributie wel op orde. Een paar maal per jaar krijg ik ook een tijdschriftje (YourLife) van ze in de bus, leuk voor coeliaken en gratis, met diverse recepten. Gewoon even hier aanvragen!

1 opmerking: