vrijdag 18 december 2009

lunchtijd: rijst

Sneeuw! Op mijn werk zien we de mensen buiten langs glibberen over de besneeuwde en half bevroren stoepen. Want weer of geen weer, gewinkeld moet er worden. En dat is natuurlijk ook heel prettig voor de omzet...

Met deze drukte hebben we maar weinig tijd om te lunchen. Een minuut of vijf, dan roept er meestal wel weer een wanhopige collega of je even kunt komen helpen. Daarom had ik de laatste keer bij de Toko eens om te proberen een 'twee minuten' rijstmaaltijd meegenomen, glutenvrij. Vandaag heb ik 'm voor het eerst geprobeerd. Het is heel simpel; je haalt de twee zakjes uit het groene kartonnen doosje, gooit ze allebei leeg in het doosje en zet het geheel twee minuten in de magnetron. Dan roeren en opeten. Ik moet zeggen, het is écht heel goed te eten en écht makkelijk. Ik heb even rondgekeken op internet en ik zag dat ze voordelig te bestellen zijn bij Waroeng Si Piet. Dus wil je ze eens proberen en heb je geen grote toko in de buurt, dan kun je er toch gemakkelijk aankomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten