donderdag 10 december 2009

excellent

Albert Heijn is weer helemaal volgestouwd met luxe-artikelen: de AH Excellent producten. Ik ben typisch het soort klant wat gevoelig is voor lekker uitziende dingen in mooie (zilveren) verpakkingen, en bij AH staat ook altijd achterop of iets al dan niet glutenvrij is, dus ik bekijk alles en als ik 't mag dan neem ik het mee.


Vandaag had ik de chocoladetruffels meegenomen, verkrijgbaar in wit/champagne en chocola/ slagroom (allebei glutenvrij! Helaas op slagroombasis dus niet geschikt voor welk ander dieet dan ook ;-)). Ik had de chocola/slagroom en ze zijn echt heel, heel lekker. Ik denk dat ik ze verstop in de koelkast om ze voor mezelf te houden...(tot iemand van mijn gezin dit leest en ze ineens op zijn..)  Vorig jaar waren er ook chocoladecakejes glutenvrij, daar hoop ik dit jaar ook nog op, zó geweldig lekker. En met een beetje mazzel zijn er ook een paar van die feestelijk verpakte vleesgerechten voor in de oven glutenvrij, maar die stonden er nog nauwelijks bij mijn AH. En dit jaar ga ik als het écht lekker is ook gewoon een flinke voorraad inslaan, vooral vlak na kerst als alles voor bijna niks de winkel uit moet!

1 opmerking:

  1. Oh, die witte zijn ook perfect zeker ook proberen. Jammer dat ze duur zijn. Maar ja. Dat is glutenvrij eten toch ook en dat is vaak niks aan.
    Groeten Joris, trouwe lezer

    BeantwoordenVerwijderen