donderdag 26 november 2009

verslaving


Even mijn verslaving van de dag met jullie delen: de met romige kokos gevulde chocoladeletter van de Jamin. Nadat ik mijn hele gezin had voorzien van verantwoorde én lekkere letters van de natuurvoedingswinkel kwam ik erachter dat ik mezelf had overgeslagen! Dat heb ik vandaag rechtgezet bij Jamin, die de halve winkel vol letters had liggen. Deze bevalt bijzonder goed: heel zoet, veel kokos, mooi doosje, duur en uiteraard glutenvrij. Echt iets om mezelf cadeau te doen ;-))

2 opmerkingen:

  1. Ik heb de karamel variant in 1 keer naar binnen gewerkt. Was niet de bedoeling, maar na 1 hapje kon ik me niet meer inhouden... snel naar de Jamin om een nieuwe te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik ben vandaag ook terug geweest maar te laat...ze waren op! Er zijn dus meer fans!

    BeantwoordenVerwijderen