zondag 8 november 2009

boeren?


Vanavond samen met de rest van Nederland 'Boer zoekt vrouw' gekeken. Geen verrassingen gezien ;-) Wat een heerlijk, tenenkrommend, rechtdoorzee, avondvullend lekker programma is dat toch! Ik keek samen met een van de puberella's, die heeft besloten ook wel een boer te willen. Lekker zo'n boerderij, paarden, honden, ruimte, en die boer neemt ze dan wel op de koop toe. Tja, Als het zo'n boer is als Wietse dan merkt 'ie dat niet eens, geen probleem dus.
Van man mag ik op deze weblog niet over hem schrijven, maar als ik BZV kijk ben ik toch zó blij dat hij geen boer is...;-) Ik heb niks met boerderijen, niets met paarden, koeien, modder, jaren vijftig interieurs, soep kokende schoonmoeders, afgelegen wonen, om zes uur opstaan en vooral Helemaal Niks met boeren. Zo'n schoonzoon zal wel even wennen worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten