dinsdag 28 december 2010

oliebollen (of eigenlijk niet...)

Het einde van het jaar nadert, en een ding neem ik me vast voor: géén oliebollen. Niets vind ik zo afstotend als een vette, zompige, halfrauwe oliebol. Met van die enge harde uitsteeksels. En geloof me, voordat ik glutenvrij ging eten heb ik ieders oliebol geprobeerd (want iedereen weet heel overtuigend te vertellen dat die speciale oliebol volgens familierecept wel heel erg lekker is), maar nee. Mijn maag draait zich om van die dingen. Als ik eraan denk krijg ik al buikpijn.

Denk dus maar niet dat jullie van mij gaan horen wat de beste glutenvrije oliebol is; er lijkt me maar een ding nog onsmakelijker dan een gewone oliebol en dat is een oliebol van glutenvrij meel...brrr...;-)

1 opmerking:

  1. Ik bak wél elk jaar oliebollen en sinds 3 jaar dus glutenvrije.
    Maar ook de glutenvrije zijn voor mij erg lekker, en horen voor mij echt bij oud en nieuw.
    Maar het scheelt voor jou toch weer heel wat calorietjes, die ik er dus weer bij eet en jij niet ;(

    BeantwoordenVerwijderen