vrijdag 17 december 2010

kerstpakket

Tja, glutenvrij eten en een kerstpakket...dat zal er toch vaak op neerkomen dat je andere familieleden jouw pakket zullen verorberen. Op zich helemaal niet erg, en zeker niet in het samen delen kader van kerst, maar ook wel eens een beetje jammer. Al jaren regel ik de kerstpakketten op mijn werk, en kreeg iedereen gewoon hetzelfde, ook ik. Nou ja, ik hou graag rekening met wel/ geen alcohol wensen, en wel/ niet vega. Maar nooit met mezelf, glutenvrij dus. Dit jaar heb ik het anders geregeld. Iedereen krijgt bij z'n hele leuke (nog geheime, want er zijn meelezers onder mijn collegae) bon een lekker pakketje, en ik krijg bij mijn bon een grote doos met vijgen in pure chocola, gevuld met room en brandewijn. Die ik, kerst of niet, helemaal alleen ga opeten :-)

1 opmerking:

  1. Ik herkend dit probleem. Er is nu wel een oplossing op Gluutz.be kun je een glutenvrij kerstpakket bestellen. Nu moet de gever van het pakket dit ook nog weten.

    BeantwoordenVerwijderen