donderdag 9 december 2010

kerst

De kerstboom staat en sinds vanochtend is mijn kerstgevoel helemaal compleet, toen kleuterzoon naar beneden kwam terwijl hij op luide toon een prachtig traditioneel kerstlied zong. Welk lied? 'Jingle bells, jingle bells, jingle all the way, iedereen kan voetballen behalve PSV'. Ik bedoel maar.
Verder heb ik dit jaar nog niets kerstig glutenvrij's gezien waar ik echt heel blij van word. Ik ben wel weer heel benieuwd naar wat AH gaat brengen zonder gluten in de excellent serie, misschien de chocolade'cakejes' weer? Lekkere ijstaarten? Desserts? Die enorme slagroomtruffels?

1 opmerking:

  1. Gisteren mijn bestelling binnengekregen van De Zaailing.
    Kerstkransjes! Met gat en amandelschaafsel!
    Van Heja, en daar heeft T. ook het gevulde speculaas en de grote speculaaspop van gegeten. Vielen zeer in de smaak dus we zijn benieuwd naar de kransjes (en de kerstkoekjes die ik ook meteen maar besteld heb). Nog 9 dagen wachten...

    BeantwoordenVerwijderen