donderdag 23 september 2010

kant- en-klaar


Soms wil je gewoon graag als glutenvrij etende de supermarkt inlopen, een kant-en-klaarmaaltijd uit het schap uitzoeken en opeten. In praktijk kost dat trouwens nog wel even tijd, je moet alle maaltijden namelijk ondersteboven houden om te lezen of er gluten inzitten (meestal wel).
Vandaar dat ik altijd probeer een gv maaltijd in de vriezer te hebben liggen, meestal ligt er een lasagne van DS.Ja, dat kan ik zelf veel lekkerder maken maar ja, dat geldt altijd voor K&K maaltijden, de lol is juist dat je het nĂ­et zelf hoeft te maken.
Vandaag at ik een keertje hutspot met worst van AH. Die is dus ook glutenvrij. En in dit specifieke geval moest ik constateren dat het gemak de smaak niet rechtvaardigt: het smaakt naar hele zoute lijm. Bah. Maar ja, dat komt ervan als je te lui bent om zelf te koken. Volgende keer zal ik me wel bedenken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten