maandag 27 september 2010

de tijd van het jaar, en tortilla's!



Overal staat al weer volop speculaas, pepernoten, marsepein en ander sintachtig snoepgoed. Wat ik echt lekker vind is gevulde speculaas, en dat zag ik ook bij glutenvrijemarkt.com: Heja gevulde speculaas gv Ziet er op het plaatje fantastisch uit, dus dat ga ik bestellen (al is het erg duur) als ik toch bij glutenvrijemarkt mijn.......maistortilla's bestel!! Sinds kort heeft glutenvrijemarkt ze dus, de echte tortilla's die coeliaken ook mogen eten. In de kleine maat. Wat een fantastisch plan en wat een aanwinst. En nog best te betalen ook, 2,75 per 12 stuks.

3 opmerkingen:

  1. ooooh, echte tortilla's... bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Colette van Heck22 oktober 2010 om 16:35

    Ik heb die tortilla's gekocht, maar vond ze eerlijk gezegd wel wat aan de droge kant... Bij het oprollen met hete vulling braken ze bovendien in 10 stukken...

    Wat is jullie ervaring?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat hoort wel een beetje met maistortilla's. Je moet ze goed warm maken voor je ze kunt oprollen!

    BeantwoordenVerwijderen