dinsdag 22 december 2009

kerstmenu a la AH

Ik hou van boodschappen doen. In het buitenland doe je me geen groter plezier dan me los te laten in de allergrootste supermarkt die er is, en dan graag urenlang niet aan m'n hoofd zeuren: ik Doe Boodschappen. In Nederland hebben we wat dat betreft niet veel bijzonders qua supermarkten, maar AH XL vind ik ook al leuk, of een enorme grote Jumbo.

Rond kerst is de gewone AH ook al veel beter. Al die mooi verpakte producten, alles leuk versierd, veel meer lekkere dingen dan anders, ik word er beslist vrolijk van. Jammer alleen dat alle andere mensen ook in die kleine AH bij mij staan te dringen, maar goed...
Deze kerst zijn we eerste kerstdag thuis. Mijn schoonmoeder komt eten, die niet bijzonder in eten geïnteresseerd is, man eet uiteraard mee (ook geen culinair onderlegd persoon), en kleuterzoon (die niet graag iets eet wat er 'anders' uitziet) En dan ik nog met m'n glutenvrije dieet...het ideale gezelschap om je uit te leven qua kerstmaaltijd ;-)

Het worden de AH kerstmannetjes gevuld met puree (diepvries, gv), de AH beenham met sinaasappel (alleen nog in de oven doen, gv) en broccoli. Voor toe: de AH chococakejes extra puur (diepvries), met ijs en slagroom (allemaal gv) Ik schat in dat ik deze kerst twintig minuten in de keuken sta, met maximaal resultaat! Rond kerst ben ik een echte AH fan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten