donderdag 24 december 2009

kerst


Nou, de dag voor kerst zit erop qua werk, het was druk maar wel te doen, dankzij de sneeuw. Nu zit ik op de bank, eet chocoladeflikjes van de HEMA (wit met roze spikkels en melk met smarties, allebei glutenvrij), drink thee (earl grey van Simon LĂ©velt) en lees het tweede en derde deel van de millenniumreeks van Stieg Larsson.

De beenham staat in de koelkast, de broccoli is in huis, het ijs en de chocoladecakejes zijn er, en de winkels zijn dicht zodat ik me niet druk hoef te maken of ik soms nog wat ben vergeten: we moeten het doen met wat we hebben. Overigens is AH tweede kerstdag alweer open, dus zitten we maar een dag zonder winkels open terwijl we genoeg eten in huis hebben om een weeshuis een week te voeden...;-)


In elk geval wens ik iedereen hele fijne kerstdagen. Dat jullie ze precies op de manier mogen doorbrengen die je graag wilt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten