dinsdag 1 juni 2010

zelluf doen


Vanwege een wel heel drastische daling van mijn (immer te lage) vitB12 (herkenbaar voor een heleboel coeliaken) heb ik de komende weken een vitaminebtwaalfinhaalslag door middel van injecties. En omdat ik geen zin heb om zes weken lang drie keer per week naar de huisarts te gaan voor een simpele injectie mag ik het zelf doen van de internist (zelluf doen!) En laat dat nou net een heel populair karweitje zijn bij ons allemaal, ik heb twee puberella's die het graag doen en vanmorgen kwam kleuter vragen 'of hij ook niet eens mocht?' Nou, dat doen we nog maar even niet :-))

2 opmerkingen:

  1. Nou ik blijf maar reageren op je blog. Ik herken zoveel. Wat fijn! Ik krijg ook B12 injecties. Maar zelf doen is er echt niet bij, dat werd me door de arts verboden. Mag alleen als ik verpleegkundige ben... Helaas! Ik zit er maandelijks aan vast. Stom gedoe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja! Terwijl het helemaal niet moeilijk is. En niet verboden ook. Elke junk kan het ;-)) Maar voor een keer per maand wil ik nog wel langs de huisarts, da's nog net te overzien.

    BeantwoordenVerwijderen