maandag 21 juni 2010

Na een heleboel zoeken hebben oudste en ik vandaag een weekje weg geboekt in de zomervakantie. De dames gaan allebei al, zonder mij, (uiteraard níet tegelijk maar 'handig' na elkaar) drie weken naar verre buitenlanden, dus ik was aan het puzzelen wat we nu in de vakantie nog zouden doen. Helemaal niets is natuurlijk geen leuke optie voor jongste (en mezelf) (wel voor man, die houdt er niet zo van).
We hebben elk beschikbaar huisje in Nederland, België en Duitsland bekeken en het is een luxe bungalow (vooral in verband met de gewenste vaatwasser)(onmisbaar voor glutenvrijen) op het park 'It Wiid' geworden in Friesland. Huisje aan het water, helemaal leuk. Nu nog eens even kijken of er daar in de omgeving ook glutenvrij uit eten kunt, gelukkig is er Horecaad!

2 opmerkingen:

  1. Wij zijn daar een jaar of vijf geleden geweest. Toen zijn we zomaar onverwacht binnengelopen bij restaurant Wester in Eernewoude. Heerlijk glutenvrij gegeten. Of het nu nog zo is dat weet ik niet. Ik weet eigenlijk niet eens of het restaurant nog wel bestaat. :/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb meteen even gegoogeld: het bestaat nog! Supertip, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen