woensdag 2 juni 2010

de fantastische toko



Gisteren was ik bij de Toko. Niet zomaar een klein om de hoek tokootje maar een die van alles heeft, zowel Japans als Chinees als Indonesisch als Amerikaanse bakmixen. En wat kun je daar toch altijd geweldige glutenvrije dingen vinden! Dit keer heb ik een cakemix gekocht van Pondan; de Brownies Kukus.  En dit was niet de enige glutenvrije mix die ze hadden! Ik ben heel benieuwd hoe het smaakt. De ingrediĆ«nten zijn: zwarte ketanmeel (kleefrijst), suiker, magere melkpoeder, kokosmelkpoeder, bakpoeder, zout, vanille, plantaardige emulgators. Volgende keer neem ik weer een andere soort, echt leuk.
Verder heeft deze toko ook een van mijn favoriete producten: Kashmir Barffi, of Barfi. Bevat een mega hoeveelheid lactose, dus voor veel coeliaken ongeschikt (ik eet er een tabletje lactase bij ;-)), maar ik vind het echt heel erg lekker. In allerlei kleuren, met en zonder kokos, pistachenoten, fruit en allemaal lekker. En helemaal glutenvrij. Hier in huis zijn de meningen erover verdeeld, man vindt het bijvoorbeeld helemaal niks, het heeft een wat korrelige structuur en een overduidelijke boter/ melksmaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten