dinsdag 23 november 2010

vaste voorraad

Er zijn altijd vaste glutenvrije dieetvoedingsmiddelen die ik op voorraad heb. Jullie hebben dat vast ook. Dit is mijn vaste voorraad (in willekeurige volgorde):

* Schär lasagnabladeren

* DS Kaiserbroodjes (diepvries)

* Le Pain des Fleurs kastanje- en boekweitcrackers

* Sam Mills pasta

* Schär mix B (voor pizza en panne(n)koeken)

* Lhian's Kitchen chocoladecakemix

* Consenza chocomuesli

Met deze artikelen heb ik voor elk moment van de dag iets te eten in huis wat redelijk makkelijk is, en wat je goed op voorraad kunt houden. Sam Mills pasta vanwege de goede prijs en de uitstekende verkrijgbaarheid (gewoon bij Jumbo), Schär lasagna omdat ik lasagnabladeren van bruine rijst echt helemaal niks vind en dit een weliswaar onbetaalbaar maar lekker alternatief is, de chococake omdat 'ie snel klaar en lekker is, ook voor wel-glutenetenden, en de rest gewoon als dagelijks voedsel. Nou ja, de chocomuesli is vooral voor lekker.

1 opmerking:

  1. Leuk om te zien wat jij standaard op voorraad hebt!
    Ik zal binnenkort ook eens mijn vast voorraad op mijn website plaatsen...

    BeantwoordenVerwijderen