woensdag 18 augustus 2010

hoera, tortilla's!


Gisteravond kreeg ik van een vriendin die net terug was van een paar weken VS een geweldig cadeau: corn tortilla's. Tortilla's horen natuurlijk ook gewoon van mais gemaakt te worden maar om mij onduidelijke redenen kun je in ons land alleen tortilla's kopen die voornamelijk van tarwe gemaakt zijn. Daar hebben wij glutenvrijen dus Helemaal Niks aan. Gelukkig snappen Amerikanen het beter, en heb ik nu kleine, zeer smakelijk ogende Yellow Corn Tortilla's, en grotere (geschikt voor ovenschotels) La Burrita Corn Tortilla's. De laatste zijn in elk geval verkrijgbaar bij Walmart.Even zeuren dus bij iedereen waarvan je hoort dat ze naar de VS gaan (of Mexico natuurlijk)! Straks laat ik me door dochter maar eens even naar AH duwen om gehakt, bonen en guacamole te halen :-)

2 opmerkingen:

  1. Wat een goede tip van jou! Een aantal van mijn collega's zitten momenteel in de VS, dus ik heb meteen een mailtje gestuurd! Duimen dan maar! Want mijn kids smullen hiervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb laatst bij Natumex klleine maistortilla's gekocht maar die grote klinken ook wel heel erg aantrekkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen