zondag 9 mei 2010

Giro d'Italia en nieuwe darjeelingthee

'Mijn' stad staat vandaag in het teken van moederdag de Giro d'Italia. Ons oorspronkelijke plan voor vandaag was een 'rondje moederdag', maar dat is door de Giro onmogelijk geworden; we kunnen de stad niet uit. En ook niet meer in, tot vanavond.
Dus blijven we lekker hier, behalve de meiden, die zijn in (het ook door de Giro geteisterde) Amsterdam naar Varietea, een voorstelling gecombineerd met een drie uur durende High Tea, voorafgegaan door de introductie van de nieuwe Darjeeling First Flush.  De introductie wordt een heel spektakel, onder leiding van Barry Stevens. Eigenlijk zou ik ook naar de introductie, maar een drie uur durend eetfestijn waar ik niets van mag hebben in combinatie met de (hopenlijk laatste) restjes koorts leken me wat teveel van het goede. Gelukkig hoef ik niet op de introductie te wachten, ik heb de thee stiekem al in huis en ga zo lekker een kopje zetten ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten