donderdag 21 januari 2010

klagen

Mag ik éven klagen? De bof hoort een dag of drie te duren, en dan zeur ik nog niet eens over het feit dat je het sowieso niet hoort te krijgen (je bent toch niet voor niets ingeënt..) Eventueel een klein beetje koorts zou kunnen. Maar ik ben natuurlijk weer ikweetniethoelang ziek, en met flink koorts. Lang leve de ibuprofen in elk geval, want anders zit een mens ook maar wat te niksen achter de geraniums ;-)
Ik heb in elk geval alle tijd voor internetten, voor bibliotheekboeken (Henning Mankell is momenteel even favoriet) (Inspecteur Wallander, voor de geïnteresseerden) en om rotzooi te maken in huis. Voor opruimen ben ik natuurlijk te ziek :-))


Echt grote eetlust krijg je niet van ziek zijn. Om wel wat zinvols binnen te krijgen slik ik een multivitaminepreparaat, wat mensen met coeliakie, die zeker in de beginfase toch al minder voedingsstoffen opnemen, over het algemeen goed kunnen gebruiken. Ik kocht ze eerst van bekende merken maar na uitvoerige bestudering heb ik besloten dat Etos Huismerk (3,59/60 stuks) ook goed genoeg is. In elk geval is het veel beter voor de portemonnee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten