maandag 5 april 2010

wandelen

Vanochtend hebben man en ik gewandeld in het bos. Dat doen we bijna nooit, maar de kinderen waren bij opa en oma aan het pannenkoekenlunchen én de zon scheen. Dus hebben wij, als echte grote mensen zeg maar, gewandeld. Vroeger wandelde ik dan zo snel mogelijk naar de gelegenheid waar je koffie met appeltaart kon krijgen, maar dat is niet zo boeiend meer als je coeliakie hebt. Dan moet je ineens je plezier uit de wandeling zelf gaan halen ;-) We hebben een uur gelopen (per ongeluk, we waren de blauwe route kwijt...), en het hele uur is het prachtig droog en zonnig weer geweest. Een mens krijgt wat 'm toekomt ;-) Helaas was het wat te lang, waardoor ik buiten adem met blauwe handen aankwam bij de auto, maar volgende week gaan we 't weer proberen, en dan ietsje korter.
Vanmiddag heb ik internet afgestruind op zoek naar glutenvrije buitenlandse producten. Ook een heel interessante bezigheid. Zo kwam ik gv wraps tegen (die willen we hier ook!!!), en gv couscous (ook leuk!), en zelfs gv donuts en bagels. Dit respectievelijk op een Australische, een Engelse en een Canadese website. Altijd handig om te weten als ik nog eens een wereldreis ga maken, na al dat oefenen met wandelen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten