maandag 19 april 2010

glutano pretzels

Gisteravond nog een Duitse verrassing geprobeerd: Glutano Brezeln (pretzels). Smaakten precies zoals ik me herinnerde van, eh, twintig jaar geleden ;-) Helemaal niet vies, maar het is natuurlijk geen spectaculair product. Geen rare bijsmaak in elk geval, en duur was het ook niet (een euro ofzo). Van Glutano kwam ik meer tegen in de Duitse supermarkt, maar niets echt bijzonders. Ik heb nog wel de spaghetti meegenomen, dus vanavond wordt het Spaghetti Bolognese, met echte ragù (die ik minstens twee uur op laat staan)  met gehakt, ui, wortel en witte wijn en veel tomaten.
Vanmiddag ga ik nog een poging doen schoenen aan te schaffen voor jongste. Hij is een waar drama met schoenen, het past allemaal best maar hij wíl eigenlijk liever niets nieuws. Heeft hij even pech dat z'n voeten zo hard groeien...de oude schoenen zijn nu echt te klein. Gelukkig is het prachtig weer om even de stad in te gaan, en een ijsje onderweg zal vast veel leed vergoeden ;-)

1 opmerking:

  1. Bedankt voor al je tips! Binnenkort zijn we weer in Duitsland, dus ik ga weer eens neuzen voor mijn dochter!

    BeantwoordenVerwijderen