vrijdag 9 april 2010

lunch met biologisch brood van FreeOf


Vandaag was ik vergeten lunch mee te nemen naar m'n werk, en gelukkig zit er een natuurvoedingswinkel op drie minuten lopen waar ik dan even langs kan. Ik sjokte met mijn gebruikelijke lunchdingen naar de kassa (drinkyoghurt van Andechser, een fantastische drank die bijna een complete lunch genoemd mag worden, en paranoten van Ekoland, mijn favoriete noten) toen ik daar achter de kassa meerdere broden zag liggen met een bordje 'glutenvrij brood' erbij. Van een merk wat ik nog niet had geprobeerd: FreeOf.
Ik heb het meegenomen (de bruine, niet de volkoren) en ik moet zeggen: het smaakt best goed. Het bevat geen tarwezetmeel en geen melk, dus het is veilig voor de meeste coeliaken. Ik zag dat ze ook het brood leveren voor de Super de Boer en de Plus, maar dit is ander brood, vers en niet diepgevroren, met meel van van biologische teelt. Perfect met roomboter en kaas (maar wat is er nou níet lekker met roomboter en kaas...;-))

Jammer is weer de prijs: 4,19 voor een piepklein broodje. Maar goed, daar kijken wij glutenvrijen niet van op...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten