woensdag 6 januari 2010

nee hè...weer koekjes!!


Zul je altijd zien, ga ik op zoek naar gezonde en lekkere tussendoortjes, kom ik alléén maar koekjes tegen. Vandaag was ik bij de Jumbo, toch al zo'n fijne supermarkt voor coeliaken dankzij de DS producten, hadden ze ineens nieuwe koekjes in het schap die er heerlijk uitzagen: Kaneelvingers van Consenza.
Uiteraard meteen gekocht, en thuis meteen thee gezet en geproefd: heerlijk! Echt helemaal geen dieetvoedingssmaakje. Ik heb ze ook man even laten proeven die na het opeten meteen de verpakking wilde lezen omdat hij overtuigd was dat ik me vergiste en er vast heel ziek van zou gaan worden, dus ook hij proeft geen bijsmaakje. Mocht je geen jumbo in de buurt hebben: ze zijn ook gewoon te bestellen.

Nu alleen nog die gezónde dingen zien te vinden ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten