zaterdag 17 december 2011

besteld natuurlijk..

Die stol van Poensgen heb ik in huis, maar ik bewaar 'm even tot kerst. Dat kan, want hij is houdbaar tot ergens in 2013...

Bij de bestelling had ik ook Heja appelbeignets uitgezocht (erg vettig, en de appel binnenin was nauwelijks geschild, zwaar deeg)(maar ik ben niet maatgevend in die dingen, eigenlijk hield ik er ook al niet van toen ik wel gluten at). Ze zijn ook kleiner dan ik verwacht had, maar de prijs (2,50 per twee) valt dan weer erg mee.
Verder heb ik weer eens de Consenza Teff fingers besteld, die zijn echt heel erg lekker, en met 5 pakjes (10 stuks) voor 1,99 ook prima geprijsd!
Fijne bestelsite nog steeds, glutenvrijemarkt. Veel keus, goed geprijsd ten opzichte van de concurrentie. En supersnel!

1 opmerking:

  1. Thanks, erg goede info, net voor oud en nieuw.

    Ook benieuwd naar mijn ebook, kijk eens op www.gluten-info.nl

    Erg handig als je coeliakie hebt.

    groeten Raymond

    BeantwoordenVerwijderen