vrijdag 4 februari 2011

biscuitjes en meer

Deze kreeg ik van de week, en ik vind ze lekker. De chocola is heel dun, en puur, dus ze bevatten vast bijna geen calorieën...;-)  En goed verkrijgbaar, want Schär heeft de AH's bereikt. (Bijdeweg: alles wat in de tekst roze is is aanklikbaar, en een link naar b.v. de producent)
Ik zag nog echter uitziende chocoladebiscuitjes op de site van Schär, die ik nog niet ergens tegenkwam: de Digestive Choc. Die ogen zelfs een soort van gezond en vezelrijk, maar dat vind ik persoonlijk voor een koekje niet zo heel erg belangrijk, die eet je toch meer voor lekker.
Ook nieuw (voor mij) van Schär waren cakejes gemaakt met yoghurt. Wederom nog nergens gespot, ik zie ze op de site voor het eerst. Ze zien er niet heel bijzonder uit (ik bedoel, cupcakes, die zijn zelfs glutenvrij bijzonder simpel zelf te maken voor een appel en een ei, dus wie geeft daar nou een hoop geld aan uit?)  maar nieuw is altijd leuk dus als ik ze tegenkom zal ik ze zeker meenemen. Iemand die ze al geproefd heeft?

2 opmerkingen:

  1. De Biscotti kende ik al, maar die andere koekjes heb ik hier in België ook nog nergens gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag ze wel op internet! Ze zien er wel lekker uit, maar als ze net zo droog zijn als de Schar magdalenas...dan zullen ze hier niet zo in de smaak vallen.
    http://www.glutenvrijewebshop.nl/cake-en-cakejes/plum-cake.html

    BeantwoordenVerwijderen