maandag 5 juli 2010

strand, en kaas pompoen crackers

Om een feestje te vieren waren we vandaag in de buurt van het strand, en als je in de buurt bent moet je er natuurlijk ook gewoon even naar toe. Dus waren wij daar vanavond, en kleuter had een geweldige avond met het 'helpen' van de vliegeraars op het strand. We hadden ook nog onderweg even wat te eten gekocht, waaronder de kaas pompoen crackers van Consenza (3,99 bij Jumbo). Ze zijn voedzaam en eetbaar, maar ze zien er lekkerder uit dan ze zijn, helaas. Jammer, voor die toch stevige prijs. Ik kon de kaas ook niet echt ontdekken, en dat leek me nu net het hoogtepunt van de crackers...  Ach, ze komen wel op. Volgende keer neem ik gewoon weer de kaneelvingers van Consenza, daar kun je vast ook heel goed mee picknicken op het strand ;-)

2 opmerkingen:

  1. Die consenza pompoen/kaas crackers worden heel snel zacht als er maar een klein gaatje in de verpakking zit. Als je ze even oppiept in de oven zijn ze weer heerlijk. (vind ik zelf dan) Misschien had je een verkeerd pakje, heb ik ook een keer gehad. Maar goed smaken verschillen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De knapperigheid is inderdaad niet geweldig, ze zijn ook erg dik, maar het meest mis ik de kaassmaak. Ik ben dol op kaas...

    BeantwoordenVerwijderen