zaterdag 12 februari 2011

Ekoplaza

Vandaag waren we naar het Muiderslot (koud!!!!), en op de terugweg belandden we in een file. Dus maar even de weg af, bij Bussum toevallig, en daar zit een Ekoplaza met een heel groot glutenvrij assortiment. En dan bedoel ik ook echt een fors assortiment, flink wat meters. Ik heb er Twello boerenbruin (níet de Teff) en wit (ook níet de Teff) gehaald, en, uit de diepvries, glutenvrije moorkoppen van Consenza! Ik zit nu echt te wachten tot ze ontdooid zijn :-)
Van een mij onbekend merk zag ik in de diepvries ook voor mij geheel nieuwe producten, zoals lasagne met zalm en spinazie en hartige cake met zalm en dille! Allebei van het Franse merk 'J'aime le bio', wat ik dus nog nooit eerder tegenkwam. Fijn, zo'n winkel!

1 opmerking:

  1. Dat klinkt goed! Altijd fijn om zo'n winkel in de buurt te hebben. In Amsterdam Noord zit ook een natuurwinkel die een vrij groot GV assortiment heeft.

    BeantwoordenVerwijderen