zaterdag 25 september 2010

druk

Maandag wordt tweede zestien. Gisteren hebben we cadeaus uitgezocht (laarzen en winterjas) en vandaag hebben we bergen eten het huis ingesleept (ze viert het namelijk morgen). Vervolgens het huis netjes gemaakt, meteen (als je dan toch bezig bent) de kleding van jongste uitgezocht (wat een gedoe is dat eigenlijk, dat groeien, je blijft toch bezig zo ;-)) en nu zit ik wazig voor me uit te staren op de bank. Moet ook gebeuren.

Ik heb zelf ook een beetje een jarig gevoel want al winkelend voor tweede kwam ik nieuwe laarzen tegen voor mezelf; zwarte, van mijn favoriete merk (het enige merk wat op redelijke schaal laarzen voor mensen zonder klapkuiten maakt...): Lamica. En ik ben wat dat betreft net een kleuter, als ik 's ochtends wakker word denk ik meteen: "Wat is er ook alweer voor leuks?", en dat zijn dan mijn nieuwe laarzen :-) En deze zijn, in tegenstelling tot de meeste Lamica laarzen, ook nog plat, zodat ik nu echte werklaarzen heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten