zondag 12 september 2010

beiker

Vandaag at ik een groot broodje van Beiker: de ciabatta. Maat 'Italiaanse bol'. Ik had 'm in de oven gehad en belegd met kaas, gegrilde paprika en salami, en de korst vond ik lekker maar er was teveel droog en niksig brood aan de binnenkant. Uiteindelijk heb ik dus de helft opgegeten, dan was de combi brood/beleg redelijk goed. Er zitten er twee in een pakje, dus morgen eet ik de andere, maar dan ben ik er wel weer even klaar mee en ga ik gauw terug naar mijn geliefde DS Kaiserbroodjes ;-)

3 opmerkingen:

  1. Klopt ik vind ze ook veel te droog. Alleen de croissantjes van Beiker, die vind ik wel goed.
    Zouden de "makers" die broodjes zelf niet proeven ofzo vraag ik me dan af. Zoo droog, soms echt niet weg te krijgen.
    Net wat je zegt, die Kaiserbolletjes van DS zijn stukken beter dus het kan wel!
    Wist je trouwens dat er nu ook volkoren bolletjes van DS zijn? In Duitsland gesignaleerd maar ze zullen dan ook vast wel naar Nederland komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De gewone ciabatta (wit) en de ciabatta rustica (bruin met zaadjes) van Schär vind ik wel heel lekker. Misschian kan je die eens proberen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je ze in het broodrooster doet, dan zijn ze erg lekker om te eten (maar smaken kunnen verschillen).

    BeantwoordenVerwijderen