maandag 19 juli 2010

vakantie

Het lijkt me dat het wonen aan het water in Friesland wel een soort permanente staat van ontspanning op moet leveren. Zelfs na een week is het effect al overduidelijk.
Qua glutenvrij eten haalt Friesland het natuurlijk niet bij Utrecht, maar daarvoor in de plaats heb je overal water en ruimte. En weilanden. Jongste blijkt heel geschikt als plattelandsjongetje ;-) Let op: achter de heg vaart een zeilboot langs! Ook koeien melken is nu geen probleem meer. Dat soort vaardigheden kunnen altijd van pas komen nietwaar?
Nu aan de slag om nog een weekje in augustus te boeken. Daar ben ik altijd een beetje laat mee, en het valt nog niet mee. Terwijl ik zo weinig eisen stel...(leuk voor kleuters, twaalfjarige jongens en puberella's, internet, groot zwembad, vaatwasser, beetje ruimte, mag niet op kamperen lijken, lekkere bedden, en uiteraard ook low budget...) En niet verder dan drie uur rijden. Gelukkig hoef ik pas donderdag weer te werken, dan kan ik rustig even zoeken ;-)

2 opmerkingen:

  1. het wolfsven in Mierlo is een erg leuk park ;) en voldoet aan alle wensen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja. dat is zo. Daar zijn we eerder dit jaar ook al geweest :-)

    BeantwoordenVerwijderen