zondag 14 februari 2010

valentijn, en eindelijk dat broodje

Grappig hoe Valentijnsdag verschuift van 'in het geheim je liefde verklaren' naar 'iedereen die je lief hebt cadeautjes geven-dag'. Wij hadden dus allemaal cadeautjes vanochtend (ook voor mij ;-)), en jongste zat glunderend aan tafel kaarten en pakjes uit te delen aan iedereen. Zo vind ik Valentijnsdag helemaal niet gek, commercieel of niet (ik heb niks tegen commercie hoor, sterker nog, ik vind elke reden om hogere omzetten te bereiken fan-tas-tisch).

Zojuist heb ik dan eindelijk het worstenbroodje van Damhert gegeten. De naam worstenbroodje dekt de lading niet, het is in feite gewoon een saucijzenbroodje, en het smaakt prima! Naar gewone afbaksaucijzenbroodjes zoals ik me ze herinner. En dat met maar 390 Kcal per 100 gram...'t is niks ;-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten