zondag 21 februari 2010

programma

We hebben al een heel programma klaarliggen voor de vakantie: op de heenweg vast langs de Delhaize (tip van Esther), de volgende dag misschien richting Turnhout om te winkelen en langs Colruyt (gv kijken, en meteen lekkere toetjes halen), of anders gewoon een boek lezen en zwemmen, woensdag wil ik even bij de gv bakkerij langs, donderdag doen we helemaal niets óf we gaan naar Antwerpen, vrijdag heeft oudste 's avonds een optreden in Gent dus brengen we haar 's middags daarheen en blijven daar dan zelf even Gent bewonderen. Waarna de vakantie alweer om is :(
Helaas heeft dochter twee een hersenschudding opgelopen bij de gymlessen (om een hoog cijfer te halen moest je je zo hard mogelijk laten vallen bij judo...maar of de docent bedoelde dat je op je hóófd moest vallen...), dus hoeveel we echt gaan doen hangt ook van de hoofdpijn af. Geeft allemaal niks, ik heb gisteren een flinke stapel boeken gehaald bij de bieb (dat mag ik niet zeggen van kleuter, het heet biebeloteek natuurlijk) dus ik vermaak me sowieso. En de laptop gaat mee, en ik moet nog een hoofdstuk van een boek redigeren, kortom, die paar dagen zullen te kort blijken.

1 opmerking:

  1. Hoi Cathalijne,

    Let wel op dat je bij de BIOPLANET gaat, bij een gewone Colruyt hebben ze namelijk geen speciale glutenvrij producten. Veel plezier op vakantie.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen