vrijdag 19 februari 2010

snack cakes

Lekker, makkelijk en goed om in huis te hebben voor onverwachte feestelijkheden: de Lhian's kitchen snack cakes. Een warm cakeje in nog geen drie minuten! En ze zijn (net als de grote taartmixpakken waar ik al eerder over schreef) ook écht lekker voor je 'gewone' bezoek. Geen rare bijsmaakjes, simpel, smakelijk.
In de toko zag ik deze cakejes in nog heel andere (exotische) smaken, waarschijnlijk van een andere importeur (of rechtstreeks uit het buitenland).
Nu ik er zo over schrijf herinner ik me dat ik er nog eentje achterin de kast heb staan...dat lijkt me het ideale ontbijt ineens! We zijn allemaal een beetje laat vandaag, een laat optreden van oudste gisteren en het uit logeren zijn van jongste zorgt voor een héle rustige start... Straks werken, met slechte bezetting en een drukke middag, dus dan word ik vanzelf wakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten