dinsdag 22 maart 2011

nog steeds

Het blijft licht buiten, fantastisch is dat. Ik kan me al niet meer voorstellen hoe we het hebben gedaan zónder licht 's ochtends en 's avonds (maar daar kom ik over een paar maanden wel weer achter..)
Vandaag dus weer licht en zomers eten: gegrild vlees, tzatziki, tomatenrijst, salade, en dan de gegrilde paprika/fetasaus. Allemaal glutenvrij zonder enige moeite. En brood. Met gluten, want dat is nog altijd veel lekkerder dan zonder,  ik zou mijn gasten nooit glutenvrij brood voorzetten.
Nog heel even en dan kunnen we zelfs weer picknicken in het park! Misschien moet ik in de meivakantie eens naar Spanje of Griekenland, om vast te wennen aan de zomer :-)

1 opmerking:

  1. Glutenvrije crackers kan je anders wel voorzetten aan je gasten hoor, ze zullen niet eens merken dat ze glutenvrij zijn! En het glutenvrije toastbrood van Carrefour is ook superlekker, ook hierbij merk je niet dat het glutenvrij is. Door altijd andere dingen te voorzien voor je gasten druk je er nog meer op dat jij die dingen niet mag eten en dat maakt het alleen maar moeilijker...

    BeantwoordenVerwijderen