dinsdag 18 januari 2011

alweer

Hm, ik blog eigenlijk alweer heel lang! Pas nog schreef ik een stukje over mijn trouwdag, en nu is het morgen alweer zover! 't Is dat een vriendin er twee weken geleden naar vroeg ("Wanneer ben jij eigenlijk getrouwd?"), zodat ik toen (na even spieken in mijn ring...) man kon tippen dat we alweer bijna vijf jaar getrouwd zijn ;-) Ja, dat is echt iets wat we goed bijhouden, bleek wel weer. Maar we wisten het nu op tijd en morgen gaan we dus lekker uit eten bij de leukste Griek van Utrecht: Delphi's. Ben ik al een paar keer zonder problemen geweest, glutenvrij lukt ze daar prima. enne...geen plastic druiventrossen! Da's extra fantastisch.

2 opmerkingen:

  1. Mijn moeder is pas nog weer opnieuw nagekeken en ze kreeg complimenten dat ze zo gluten schoon was.
    Toch eet ze {en wij}elke dag heerlijk brood.
    Stokbrood van de marokaanse bakker.
    Is gemaakt van maisgries.
    Hier maakt ze toegevoegd met appelvezels heerlijk vers brood van. we eten allemaal mee.
    Het lijkt op wit brood, maar smaakt beter.
    vrienden van mij kopen zelfs deze stokbrood omdat het lekker is.
    M'n moeder zei altijd jalours te zijn op dat brood dat meeveert als je het smeert.
    Nu heeft zij dat ook weer.
    UITVINDING van de eeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik was mischien niet duidelijk
    van hetzelfde meel waar de bakker zijn stokbrood van maakt, bakt zij haar brood.
    stokbrood koopt ze kant en klaar.
    ze vraagt gelijk uit de oven[wordt hele dag door gebakken} zodat het niet besmet kan worden met gluten.Het meel is ook nog vele malen goedkoper dan andere.

    BeantwoordenVerwijderen