zaterdag 9 april 2011

drie keer glutenvrij

Vandaag zag ik dat de uiensoep van Unox ook glutenvrij is. Niet gekocht nog, want uiensoep hoor je eigenlijk zelf te maken. Alleen doe ik dat echt nooit, dus misschien dat ik morgen toch maar even...

Als ik bij mijn werk de bus uitstap is dat recht voor de deur van een Boni supermarkt, waar ze Abee zalmsalade verkopen die ook geen gluten bevat. Die heb ik wel geprobeerd (zulk lekker fout eten, van die slaatjes in plastic bakjes die vooral uit mayonaise bestaan) maar mijn maag werd er helemaal niet blij van, gluten of niet. Helaas.

En als laatste: de biologische noten- en zadenreep van AH. Ik hoorde al val alle kanten dat 'ie lekker was, en nu heb ik 'm ook geprobeerd: ja, lekker! Ik had de variant met cranberries. Echt, hmmm. En klein, dus niet meteen een hele maaltijd, zoals de repen van Eat Natural (die ook lekker zijn, dat wel).

1 opmerking:

  1. Ook de erwtensoep en tomatensoep met basilicum zijn glutenvrij! Erg handig als je weinig tijd hebt. Ik vond het zelf onwijs handig toen ik daar achter kwam, hihi.

    Qua repen heb ik nog een tijdje pindacrunch, notenmix en sesamcrunch van Zonnatura gegeten. Vond ze erg lekker, alleen ook erg veel kcal. Voor ik het wist kwam ik aan van die repen... nu maar overgestapt op de Liga Eerste Stap-koeken.

    Groetjes,
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen