woensdag 13 april 2011

belevenissen

Een dagje infuus leidde er maandag toe dat ik veranderde in een gevlekte hyena, en vervolgens opzwol als een ballon. Gelukkig kan antihistamine ook heel goed in een infuus :-) Binnen een uur zag ik er weer uit als mezelf. Maar zo maak je nog eens wat mee :-) Overigens was ik er zo moe van dat ik er weinig van heb meegekregen, ik heb vooral geslapen. Waarna ik eind van de dag na enig aandringen van mijn kant naar huis mocht, want ik had vreselijk honger en zomaar glutenvrij eten, dat kan niet in een ziekenhuis. Dat moet je namelijk 24u van tevoren laten weten. Je zult er maar acuut belanden zeg, wat een onzin. Glutenvrij eten kan tch echt prima in de vriezer!
Toch hoor en lees ik daar regelmatig klachten over, dieetvoeding in ziekenhuizen. Ik snap dat het lastig is maar hé, dan had je geen ziekenhuiskok moeten worden. Dan horen dit soort dingen er echt bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten