zondag 6 maart 2011

weekend

Dat een weekend maar twee dagen duurt! Vreselijk kort toch? Zijn we niet eens toe aan het driedaagse weekend?
Zaterdag was ik even wat inkopen doen en heb ik (wederom) geluncht bij De Colonie. Je kunt je gewoon niet voorstellen hoe leuk het is om als glutenvrij mens gewoon een sandwich met zalm en kappertjes en mierikswortelsaus te kunnen bestellen van de kaart (of beter gezegd, dat kunnen jullie je waarschijnlijk precĂ­es voorstellen!). Gewoon met een krantje en thee en een broodje in de stad lunchen als een gewoon mens, fantastisch. Ik ga er maar vaste klant worden.
Vanochtend heb ik ontbeten met de croissants van Carrefour, en hoewel de croissant lekker is vind ik de chocoladevulling heel vies, raar en zurig. Onwaarschijnlijk, want wat kun je nou verpesten aan chocolade zou je zeggen. Maar goed, mocht je ze tegenkomen bij Carrefour, neem die zonder vulling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten