zondag 8 augustus 2010

nog heel even vakantie

Morgen nog even langs de dokter en dan weer lekker een paar dagen met vakantie! Het weer maakt me niet uit (zo'n park heeft dat zwembad etc. ook niet voor niks), maar ik wil wel graag een beetje kunnen lopen want dan heb ik erg zin in een dagje Düsseldorf. Ik heb er zo gauw nog geen echt fantastische glutenvrije eetgelegenheden gevonden, maar dat ontdek ik dan ter plaatse wel. 

Intussen is oudste op tour: van Nederland naar Zuid-Duitsland, naar het noorden van Duitsland op de grens met Polen, naar noord Italie, naar Firenze, terug naar Duitsland en dan weer naar Nederland. En dan zit jongste in die tijd alweer in groep twee, en een week later gaat dochter weer naar school en oudste aan de studie. Wat is de vakantie snel voorbij! Half augustus weer naar school, ik vind het niks :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten