zaterdag 6 maart 2010

boodschappen


Regelmatig neem ik me voor om heel overzichtelijk en planmatig boodschappen te halen voor de hele week. Zo ook vandaag, man ging naar de kapper en ik deed een rondje Jumbo.
Maar als ik dan binnen ben en ik heb het eerste gangpad gehad, dan heb ik eigenlijk al niet zo'n zin meer... Dus eindigt het er altijd mee dat ik hooguit boodschappen doe voor het weekend, wat extra glutenvrije dingen: mijn favoriete broodjes, eventueel pizza, pasta (Sam Mills, tegenwoordig gewoon in het schap bij Jumbo, niet duur en lekker!) en, ook erg lekker, de kaneelvingers van Consenza.
Vervolgens ren ik over de groenteafdeling, neem flink wat appels en peren en mandarijnen (iedereen behalve ik eet graag fruit bij mij thuis)(ik eet ook graag fruit, maar dan geschild geserveerd, en leuk gerangschikt op een bordje. En dan graag aardbeien, mango, perzik, ananas, dat soort dingen...hoezo verwend...ik eet dus nooit fruit...) en een enorme zak aardappels, en dan ben ik het echt zat. Gauw afrekenen en weer naar huis.

Ach, met AH op twee minuten lopen, zeven dagen per week open tot 22.00u., zullen we toch niet van honger omkomen. De rest van de boodschappen doe ik maandag wel. En dinsdag. En woensdag...zucht ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten