vrijdag 5 oktober 2012

dit niet


Vanochtend zat ik me te bedenken wat nou het aller, allersmerigste glutenvrije dieetproduct is wat ik de afgelopen jaren heb gegeten. Nou zijn er heel veel min of meer oneetbare glutenvrije producten, de meeste soorten brood bijvoorbeeld zijn op z'n best niet lekker. Ook missen heel veel producten een normale structuur, en is het door het gemis van gluten extreem kruimelig. Vind ik ook niet lekker. Maar als echt heel erg vies herinner ik me de kei- en keiharde, volledig smakeloze volkoren crackers van Werz. Het glutenvrije dieptepunt. En jullie? Wat kopen we beter niet?

5 opmerkingen:

  1. Marloes van den Bergh15 oktober 2012 om 12:49

    De koekjes van Werz zijn ook helemaal niet lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt. Extreem teleurstellend. Duur en smakeloos. Terwijl glutenvrije koekjes toch redelijk simpel te maken zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Croissant van damhert! Mijn dochter vond ze vreselijk maarja dat kun je nog wel eens met een korreltje zout nemen, dus heb ik zelf ook een hapje geproefd, ze had gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb er heeeeeeeelemal een hekel aan boekwit. maakt niet uit hoeveel er binnen zit of waar het binnen gewerkt wordt. ik proef het gewoon. en teff vind ik persoonlijk ook niet lekker. culinaire dieptepunt: lichte crackers van Zizo en fette crocanti van Schär.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben er dus nu net achter gekomen dat ik geen gluten meer mag
    Ik had al een koemelk eiwit allergie.
    ben erg blij met al jou info over producten
    dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen